·

PERSBERICHT: Univé liefst 38 verenigingen deelnemen aan de Univé Jongsenioren Competitie

PERSBERICHT Univé JSC met 38 deelnemers !!! In het seizoen 2019-2020 zullen er maar liefst 38 verenigingen deelnemen aan de Univé Jongsenioren Competitie. Een forse groei t.o.v. vorig seizoen toen er 31 deelnemende verenigingen waren. Er zullen dan ook 5 poules komen, 3 A-poules (2e klasse en hoger) met 1 poule voor 8 verenigingen en 2 poules met beide 7 verenigingen en 2 B-poules (3e/4e klasse) van elk 8 verenigingen. Nieuwe verenigingen die zich ingeschreven hebben zijn: AVV Swift, OFC, Zuid-Oost United, SC Buitenveldert, AFC DWS, ZSGOWMS, KFC, ZVV Zaanlandia, IVV, SV Vrone, VV Reiger Boys en KSV. Er wordt afscheid genomen van: ADO’20, VPV Purmersteijn, CVV Blauw Wit, VV Con Zelo en SC Hercules Zaandam. De wedstrijden worden het komende seizoen gespeeld om de 3 weken in plaats van om de 4 weken, hierdoor zal de Univé JSC eerder in het seizoen klaar zijn waardoor de verenigingen zich aan het eind van het seizoen kunnen richten op de ontknoping van het seizoen met promotie en/of degradatie. De eerste speelronde is op dinsdag 24 en woensdag 25 september 2019. Het Univé Scheidsrechterteam is ook weer van de partij en de organisatie zal dan ook voor de wedstrijden in de A-poule scheidsrechtertrio’s verzorgen en in de B-poule scheidsrechters. Zonder de steun van sponsors is het niet mogelijk om deze jongsenioren competitie te organiseren, daarom danken wij ook het komende seizoen onze “supporters” voor de steun: Univé, Miko Koffie Noord-Holland, JAKO, Milati, SINA Voetballab, Trainingskampen.nl en de Vrienden van JSC.